25 Temmuz 2013 Perşembe

Sen bir yana

 




















Sen bir yana
Aşk ile yan yana
Bindim sevda bulutlarına
Yağmurları yara yara
Yüreğinde gökkuşağı oldum
                    Yüksek mavilere uzandım
                    Kokunla yıkandım
                    Sen kadar boyandım
                    Ömrümü sen yaptım
Seninle toprağa basmadım
Bulutların ötesinde yaşadım
Aşkına yana yana tutuldum
Başka kimseyi görmedim
                    Sen kadar güldüm
                    Sen kadar ağladım
                    Sen kadar mutlu oldum
                    Sen kadar nefes aldım
Senden vaz geçersem
Yüreğimi çöpe atarım
Senden uzağa düşersem
Yalnızlığın karanlığına kilitlenirim
                    Benden vaz geçersen
                    Kendime dönemem
                    Benden uzağa düşersen
                    Yalnızlıkta kaybolurum
Sen gününün sen haftasında
Sen ayının sen yılında yaşarım
Senden hayat yaparım
Yüreğine kıvrılır uçarım
                    Sen
                    Kadar
                    Uyudum
Sen
Kadar
Uyandım
                    Ellerini
                    Yanağımda
                    Bulunca
Sen
Kadar
Güldüm
                    Gözlerinde
                    Hayatı
                    Buldum
Teninde
Her
Gece
Her
Sabah
Her
Mevsim
Doğdum
                    Yüreğinde
                    Aşkötesini
                    Yaşadım
Aslında
Sendim
                    Seninle
                    Bir
                    Sen
                    Daha
                    Oldum


25.07.2013

Hiç yorum yok: