12 Temmuz 2013 Cuma

Sıramı bekliyorum

 




















Sıramı bekliyorum
Boşlukta oturdum
Yıldızları kaydırdım
Dolunayı sağa çektim
Geceyi laciye boyadım
Vodkaya limon sıktım
Denizi biraz yukarıya aldım
Yürek hızama çektim
                    Sıramı bekliyorum
                    Günün penceresini açtım
                    Güneşi evde dolaştırdım
                    Kırıntıları topladım
                    Kahvenin dumanını yakaladım
                    Sigarayı bir nefeste yuttum
                    Müziğin notalarını üfledim
                    Parmak arasını giydim
                    Eriklere göz attım
Sıramı bekliyorum
Beklerken hayatı sektiriyorum
Eski yazılara konuyorum
Tekrarlara bakıyorum
Bir sigara daha yakıyorum
Yaz yaz bitmiyorum
Anlat anlat bitmiyorum
Bir köşede kalıyorum
Üzerime geceyi çekiyorum
                    Sıramı bekliyorum
                    Kendime uzanıyorum
                    Sağımda rakı solumda ay
                    Bazen dolunay
                    Geceleri biriktiriyorum
                    Yalnızlığımla çarpıyorum
                    Hayatı üflüyorum
                    Gitmiyor bekliyor
Sıramı
Bekliyorum
                    Bazenlerimi
                    Topluyorum
Belkilerimi
Çıkarıyorum
                    Sevgimi
                    Çırpıyorum
Aşkımı
Delirtiyorum
                    Uzaklıkları
                    Kabulleniyorum
Yalnızlığıma
Dokunuyorum
                    Sıramı
                    Bekliyorum
Benim
De
Görüneceğim
Güzel
Günü
Saatli
Maarifte
Arıyorum
                    Elbet
                    Diyorum
Lacinin
Ortasında
Kırmızıyı
Arıyorum
                    Bir
                    Köşede
                    Sıramı
                    Bekliyorum


12.07.2013

Hiç yorum yok: