4 Temmuz 2013 Perşembe

Benden çok uzaklarda

 




















Benden çok uzaklarda
Beni bile bilmediğin kadar uzakda
Yüzümü görmediğin
Kelimelerime dokunmadığın
Bir merhaba demediğin kadar uzaklarda
Bakıyorsun yalnızlığına
                    En arkadaki martıda
                    Ben varım
                    Benden öncekilerin
                    Önüne geçmeye çalışan
Ortadaki martıda ben varım
Önce sana dokunabilmek için
Kavga etmeye razı olan
                    En öndeki martıda
                    Ben varım
                    Sadece elindekini değil
                    Bugüne kadar ne yaşadınsa
                    Hepsini almak için
                    İçinde olmayan güce bile ulaşan
                    Yüreğinden tuttugum gibi
                    Seninle birlikte uçsuzluğa kanatlanan
Bir martı ya da
Bir insan fark etmiyor
Seni gören her canlı
Hayatına almak istiyor
                    Bugünün
                    Şanslısı
                    Benim
Dün
De
Kalanlara
Senin
Bana
Kadar
Gelmeni
Sağladıkları
İçin
Teşekkkür
Ederim
                    Elinden
                    Hayatın
                    En
                    Anlamlı
                    Parçasını
                    Kapan
                    Martılara
Senin
Gözlerini
Güldürdükleri
için
Teşekkür
Ederim
                    Artık
                    Yanımdasın
Dünün
Ve
Yarının
Arasındasın
                    Benim
                    Her
                    Anımsın
Sana
Sıkı
Sıkı
Sarılıp
Dünyaya
Karşı
Yürek
Yüreğe
Dönmelerdeyiz
                    En
                    Ucun
                    En
                    Dibindeki
                    Gizli
                    Anlamlardayız
Görüldüğümüzden
Çok
Fazlayız


04.07.2013

Hiç yorum yok: