27 Temmuz 2013 Cumartesi

Bir düş yaptım




















Bir düş yaptım
Dolunay gözlü
Nefes bakışlı
Gelincik elli
İçine tutuşlu
                    Bir düş yaptım
                    Derin gerdanlı
                    Ona sığınıp kalmalı
                    Taç omuzlu
                    Ben i olmalı
Bir düş yaptım
Kır çiçeği tenli
Hayat kokulu
İmkansız yürekli
Müebbet kalışlı
                    Bir düş yaptım
                    Anlamında kaybolmalı
                    Bir daha bulunmamalı
                    Dokunuşunda büyümeli
                    Gökleri mavisinden delmeli
Bir düş yaptım
Denizinde boğulmalı
Kıyısında yeniden doğmalı
Dalgasında inadına çoşmalı
Süt limanında huzurlanmalı
                    Bir düş yaptım
                    Karmaşasında çıldırmalı
                    Sadeliğinde soluklanmalı
                    Gidişlerinde koşmalı
                    Dönüşlerinde beklemeli
Bir düş yaptım
Gözlerinden akmalı
Yüreğine düşmeli
Kokusundan kafayı yemeli
Tenine kilitlenmeli
                    Bir düş yaptım
                    Ellerinde tutuklanmalı
                    Parmaklarından hayat çizgisine kaçmalı
                    Dudaklarında mühürlenmeli
                    Hiç bir fermanı dinlemeden kalmalı
Bir
Düş
Yaptım
                    İmkansızlığında
                    Varolamalı
Hayatın
Ötesinde
Yaşamalı
                    Bir
                    Düş
                    Yaptım
Kederinde
Ölmeli
                    Sevincinde
                    Doğmalı
Bir
Düş
Yaptım
                    Dalışlarında
                    Vurgunlamalı
Çıkışlarında
Hayatı
İçine
Çekmeli
                    Bir
                    Düş
                    Yaptım
Yanında
Uyumamalı
                    Sabaha
                    Kadar
                    Seyretmeli
Bir
Düş
Yaptım
                    Aşkında
                    Delirmeli
Yüreğinde
Ötelerin
Ötesi
Olmalı
                    Bir
                    Düş
                    Yaptım
Gerçek
Oldu
                    Sen
                    Oldu


27.07.2013

Hiç yorum yok: