25 Temmuz 2013 Perşembe

Yalan






















Yalan
Sen olmayınca her şey yalan
Yalan
Sensiz aldığım nefesler yalan
                    Yalan
                    Sana dokunmadan yaşamak yalan
                    Yalan
                    Sensiz attığım adımlar yalan
Sen olmayınca
Gözlerimi evde bırakıyorum
Sen olmayınca
Ellerimi çekmeceye kilitliyorum
                    Sen olmayınca
                    Tenimi derin dondurucuya atıyorum
                    Sen olmayınca
                    Yüreğim yerine kalbimi attırıyorum
Yalan
Sensiz açan sabahlar yalan
Yalan
Sensiz laci geceler yalan
                    Yalan
                    Sen olmadan deniz kıyıları yalan
                    Yalan
                    Sen olmadan özgürlük yalan
Gün aramıza doğduğunda
Ellerini yanağımda bulamadığımda
Ben de kayboluyorum
Sokağa çıkmak istemiyorum
                    Gece sensiz doğduğunda
                    Yatağımıza yatamıyorum
                    Tek kişilik koltuğun
                    Sensizliğinde kıvrılıyorum
Sensiz
Kimsesizim
                    Sensiz
                    Yetimim
Sensiz
Ben
Yerine
Geçmiyorum
                    Sensiz
                    Çırılyalnızım
Ellerini
Tutamayınca
Hayata
Tutunamıyorum
                    Gözlerini
                    Görmeyince
                    Perdelerime
                    Taş
                    Bağlıyorum
Kokunu
Duymayınca
Bahara
Gelemiyorum
                    Tenine
                    Dokunamayınca
                    Nefes
                    Alamıyorum
Yüreğine
Denk
Gelemeyince
Kalmak
İstemiyorum
                    Sensiz
                    Bensizim
Sensiz
Kimsesizim
                    Sensiz
                    Gereksizim


25.07.2013

Hiç yorum yok: