27 Temmuz 2013 Cumartesi

Sana uyandım



















by sen


Sana uyandım
Aslında daha uyumamıştım
Ama sana uyandım
                    Gözlerimden sen aktı
                    Yanaklarımı okşadı
                    Dudaklarımda hayat oldu
                    Gerdanıma imzanı attı
                    Tenimi anlamlandırdı
                    Yüreğime saplandı
Sana uyandım
Aslında daha uyumamıştım
Ama sana uyandım
                    Ellerin perdeyi açtı
                    Günü bana armağan etti
                    Gözlerin içimi havalandırdı
                    Sensiz kadar sabahı ağlattı
                    Nefesin yanıma uzandı
                    Yastık yarısından bana dokundu
                    İçime çektim seni tuttum
Kokun dudaklarımı öptü
Tenimi sana yapıştırdı
Sabahı unuttum
Öylece sana kaldım
Yüreğin üzerimde zıpladı
Benimkiyle oyunlar oynadı
Yürek yüreğe kayboldular
Bana sensiz sabah kaldı
                    Sana uyandım
                    Aslında sensizdim
                    Sevmiyorum sensiz sabahları
                    Öğlenleri akşamları geceleri
                    Sevmiyorum sensiz hayatı
Sabahım
Sen
Ol
İstiyorum
                    Öğlenim
                    Akşamım
                    Gecem
                    Sen
                    Ol
                    İstiyorum
Sen
Kadar
Gülüp
Sen
Kadar
Ağlamak
İstiyorum
                    Benim
                    Yanımda
                    İçimde
                    Kenarımda
                    Uzağımda
Bilmediklerimde
Uzanamadıklarımda
Yakaladıklarımda
Kaybettiklerimde
Bulduklarımda
                    Sen
                    Ol
                    İstiyorum
Seni
İstiyorum
                    Seninle
                    Delirmek
                    İstiyorum
Sensizliği
Ayağımda
Sektirip
Kara
Deliklere
Göndermek
İstiyorum
                    Her
                    An
                    Seni
                    İstiyorum

27.07.2013

Hiç yorum yok: