13 Temmuz 2013 Cumartesi

Kalabalık yaşlı kütüphanenin

 




















Kalabalık yaşlı kütüphanenin
Bilinmeyen bir yerinde
Unutulmuş not kağıdı gibiyim
                    Üzerimdeki harfler flulaşmış
                    Beyazlığım kendini sarılığa bırakmış
                    Notu yazan buralardan uzaklaşmış
                    Artık bir anlamım kalmamış
Düştüğü yerde izi kalmamış
Kimse gelip bulmamış
Kaybolmuş cüzdan gibiyim
                    Sahibim yenimi almış
                    Sevdiklerinin fotoğraflarını koymuş
                    Bana yalnızlık kalmış
                    Yağmurdan rüzgardan tenim parçalanmış
Eski kitabın arasında
Kırmızılığında boğulmuş
Kurutulmuş unutulmuş gül gibiyim
                    Kim için kurutulduğumu hatırlamıyorum
                    Şimdi yaşlanmış olan kadını düşünüyorum
                    Solamadan kuruduğuma yanıyorum
                    Unutulmuş olduğumu bile anlamıyorum
Düğün fotoğrafı gibi görünüyorum
Vesikalık yaşıyorum
Kalabalğın ortasında duruyorum
Vesikalığımda görünmüyorum
                    Dünyanın en kalabalık şehrinin
                    En tenha çıkmazıyım
                    Adım kalabalık
                    Çıkmazım yalnızlık
Bir
Gün
Gideceğim
Ne
Kalacak
                    Bir
                    Dört
                    Aşk
Harfleri
Kırılmış
Bir
Çok
Şiir
                    Cümleleri
                    Parçalanmış
                    Bir
                    Çok
                    Düz
                    Uzanmış
                    Satır
İçimde
Doğamadan
Boğulmuş
Yalnız
Kelimeler
                    Üstüste
                    Yanyana
                    İstiflenmiş
                    Çok
                    Çok
                    Boş
                    Rakı
                    Şişesi
Nasıl
Bilirdiniz
                    Hiç
                    Bilemedik
                    Ki


13.07.2013

Hiç yorum yok: