28 Haziran 2013 Cuma

Hoşgeldin

 











by GG


Hoşgeldin
Hayatıma anlamını mıhladın
Bir köşede unutulmuş yüreğime
Hayat öpücüğü verdin
                    Güzelliğin dillere destandı
                    Geldi tam karşıma oturdu
                    Beni benden aldı
                    İmkansız semalara kondurdu
Dönülmezlere gitmiştim
Eline yüreğine kelepçelendim
Gül cemalinin karşısına sabitlendim
Bir destana denk geldim
                    Unutulmuş dokunuşlarımı
                    Kaybolmuş bakışlarımı
                    Düzinelerce eldivenli ellerimi
                    Çürümüş kucaklayışlarımı
Dolunayın arkasına saklanmış kalışlarımı
Sabaha ulaşamayan gecelerimi
Pazarın toplanma saati tenimi
Tedavülden kalkmış yüreğimi
                    Yeniden doğurdun
                    En güzel hallerini kucağıma bıraktın
                    Bütünümü önüme serdin
                    Beni bana armağan ettin
İyi ki hoşgeldin
Hiçliğimi bir bakışınla sildin
Yalnızlığımı bir dokunuşla sağanakladın
Uçurumun dibi nefesimi
Bir öpücüğünle alevlendirdin
                    İyi ki hoş geldin
                    Terkedişlerime F dönüşü yaptırdın
Bıkkınlığımı
Hararetle
Heyecanlandırdın
                    Hayat
                    Çizgisi
                    Silinmiş
                    Ellerime
Benimle
Birlikte
Kendi
Çizgini
De
Ekledin
                    Artık
                    İçindeyim
Nerede
Bizim
Deli
Adam
Diye
Düşündüğünde
                    İçine
                    Bak
Gülen
Ve
Seven
Yüreğimi
Göreceksin
                    Öperim


28.06.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel...