27 Temmuz 2013 Cumartesi

Sen de





















Sen de
Unuttuklarımı hatırladım
Yaşamadıklarımı ekledim
Hissetmediklerimi doğurdum
Bilmediklerimi kucakladım
                    Sen de
                    Eksiklerimi bütünledim
                    Kalamadıklarıma kaldım
                    Yapamadıklarımı bitirdim
                    Dinlemediklerimi anladım
Sen de
Yitirdiklerimi yakaladım
Bitirdiklerimi başlattım
Konuşmayacaklarımı şakıdım
Anlatmayacaklarımı aleniledim
                    Sen de
                    Toprağa düşen yağmur
                    Denizi birleştiren ufuk
                    Topacı döndüren ip
                    Çocuğu güldüren kırmızı balon
                    Oldum
Sen de
Kilitli yüreğe kotocuk
İmkansız tene nefescik
Büyülü gözlere sırcık
Tarifzsiz anlama azıcık
Oldum
                    Sen de
                    Derinlere daldım
                    Dudağınla soluk aldım
                    Mavilere uçtum
                    Gerdanına kondum
Sen de
Bulamadıklarım
Hayatın bütününde yok
Doğmamış yaşanrmamış
Kimse görmemiş bilmemiş
                    Sen de
                    Bulduklarım
                    Hayatın bütününde yok
                    Doğmamış yaşanmamış
                    Kimse görmemiş bilmemiş
                    Dokunamamış hissedememiş
                    İyi ki
Hepsi
Bana kalmış
                    Sen
                    De
                    Bir
                    Şey
                    Var
İkimizi
İçiçe
Kozalayıp
Bir
Olmak
Var
                    Sen
                    De
                    Uçurtmaya
                    Gökyüzü
                    Armağanı
                    Var
Sen
De
Yıldızlara
Kayma
Hissi
Armağanı
Var
                    Sen
                    De
                    Çölün
                    Her
                    Tanesine
                    Yetişen
                    Sağanak
                    Armağanları
                    Var
Ne
Uçurtmayım
Ne
Yıldızım
Ne
Çölüm
                    Garip
                    Bir
                    Kotoyum
Sen
De
Kotoya
Hayatı
Armağan
Eden
Yürek
Var
                    Ve
                    O
                    Yüreğin
                    Benim
                    İçin
                    Attığına
                    İnanamıyorum
Durursada
Ben
Durdururum
Biliyorum
                    Seni
                    Seviyorum


27.07.2013

Hiç yorum yok: