12 Temmuz 2013 Cuma

Hayat














ksb

Hayat
Benimle ne derdin var
                    Her şeyi ben mi anlayacağım
                    Herkese ben mi dokunacağım
                    Herkesi ben mi dinleyeceğim
                    Herkesi ben mi saklayacağım
Ben yok muyum
Beni dinleyecek yok mu
Beni anlayacak yok mu
Beni bilecek yok mu
                    Ben miyim allame i cihan
                    Ben miyim herkesi toplayan
                    Ben miyim düşünen
                    Ben miyim biriktiren
Hayat
Bi dur ya
Beni bana bırak
                    Ben miyim seven
                    Ben miyim aşık olan
Başka kimse yok mu
Beni benden alacak
Bir hiçliğe bırakacak
                    Hayat
                    Bıktım senden hayat
                    Unut beni hayat
                    Zaten çok kalabalıksın
                    Beni bana bırak hayat
Hayat
Ben
Senden
Vaz
Geçtim
Hayat
                    Sen
                    De
                    Benden
                    Vaz
                    Geç
                    Hayat
Ne
Halin
Varsa
Gör
                    Ve
                    Gördüklerin
                    Senin
                    Olsun
                    Hayat
Beni
Bana
Bırak
Hayat
                    Git
                    İstediğini
                    Al
                    Hayat
Benden
Bu
Kadar
                    Yeni
                    Anlayacılar
                    Bul
                    Hayat


12.07.2013

Hiç yorum yok: