10 Temmuz 2013 Çarşamba

Bir hayat sesi duydum

 











by UK


Bir hayat sesi duydum
Gitara benziyordu
Biraz ileride durdum
Kimse yoktu
                    Biraz daha ileride durdum
                    Hala kimse yoktu
                    Gaip bile yoktu
Durmadım ilerledim
Sokağın kimsesizliğine saptım
Ses hala geliyordu
Kimse yoktu
                    Sokakla bağımı kopardım
                    Martı seslerine yürüdüm
Deniz karşıladı
Dalgalar el salladı
Kayalar davet etti
Ayaklarım uzandı
Sigara yandı
Gece söndü
                    Ben kaldım
                    Bir de kimse
                    Umursamadım
Yalnız gecenin
Kendi kendine kalabalık sesleri
Etrafımı kuşatsa da oturdum
                    Kimse var mı diye bakmadım
                    Sesleri vardı kendileri yoktu
Keşke gitar olsalardı
Ama insandılar
Sesleri vardı kendileri yoktu
                    Çok oturdum çok içtim
                    Dolularını aldım
                    Siyah poşete boşlarını doldurdum
                    Gecenin önüne sabahı çektim
                    Martılar uyudu ben uyanıktım
                    Kayalar uzandı ben uyanıktım
İnsanlarında
Siyah
Poşetleri
Var
                    Boşlarını
                    Alıyorsun
                    Dolularını
                    Koyuyorsun
Poşet
Kendi
Kendine
Gidiyor
                    Hayat
                    Boş
                    Diyorsun
Karşına
Geliyor
                    Onu
                    Da
                    Dolduruyorsun
Kendi
Kendine
Gidiyor
                    Bu
                    Yüzden
                    Tankerin
                    Arka
                    Ortasında
                    Boş
                    Yazısını
                    Görünce
Karşı
İstikamete
Koşamayacağım
Kadar
Koşuyorum
                    Nereden
                    Çıktığını
                    Bilmiyorum

10.07.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...GÜZEL...