1 Ağustos 2013 Perşembe

Dudaklarımda rujun












ksb


Dudaklarımda rujun
Ellerimde sıcaklığın
Yağmur damlalarında nefesin
Motorun arkasında gülen yüzün
Bulutlarda bakışın
Rüzgarda imkansız kokun
                    Dalgalarda heyecanların
                    Beyaz köpüklerde hayallerin
                    Martılarda özlemlerin
                    Balıkçı teknesinde sürprizlerin
                    Yansımalarda tutuşların
                    Boğazın kıvrımlarında dokunuşların
İskelede buluşmalarımız
Galata kulesinde birbirimizi seyredişlerimiz
Ayasofyada içiçe geçişlerimiz
Galata köprüsünde birbirimize kavuşmalarımız
Kız kulesinde sevişmelerimiz
İstanbul da biz
                    Vapur iskeleye yanaştı
                    Sensizlik içime aktı
                    Adımlarım yalnızlaştı
                    Gideceğim yerler karardı
                    Gün bitmek bilmedi
                    Sensiz bedenim kalakaldı
Sensiz İstanbul u neyleyim
Sokaklarda ağlayarak yürüyeyim
Deniz kıyısına göz yaşlarımı dalgalayım
Her nefeste seni özleyeyim
Kendimi eve kapatayım
Akşam olmasını bekleyeyim
                    Biliyorum
                    Her gün sabah oluyor
                    Akşam oluyor gece oluyor
Hangisi
Sensiz
Geçiyorsa
                    Onu
                    Hayattan
                    Silesim
                    Geliyor
Biz
Zamanlarını
Seviyorum
                    Gerisinden
                    Utanıyorum
Sensizlikle
Adam
Edilmek
İstemiyorum
                    Sadece
                    Seni
                    İstiyorum
Takvimin
Her
Yaprağı
Sen
                    Günün
                    Her
                    Dakikası
                    Sen
İstanbul
Sen
                    İstanbul
                    Ben
İstanbul
Biz
                    Birbirimizi
                    Severiz
Öperiz


01.08.2013

Hiç yorum yok: