30 Mayıs 2013 Perşembe

Zincirleme şiirler yazıyorum

 

















ksb


Zincirleme şiirler yazıyorum
Yalnızlık satın alıyorum
Ustam ölmüş ben ölemiyorum
                    Pet şişe dipli dünyada
                    Cam kırıkları yutmuş yüreğimle
                    Kana yarıla gidiyorum
Çizik devri bitti
Yarma devrindeyiz
Bir alamete binmeden
Kendisizliğimize gidiyoruz
                    Yarıklardan kan akıyor
                    Aktıkça akıtılıyor bitmiyor
                    Bitmedikçe akıtılıyor
                    Öldürmüyor
Ölmedin mi al sana
Ölmedin mi hepsini ver bana
                    Dayanıyor musun al sana
                    Dayanıyor musun hepsine dayan bana
Dinliyor musun al sana
Dinliyor musun bitmez anlatacaklarım sana
                    Anlıyor musun al sana
                    Anlıyor musun anla ben yokum sana
Seviyor musun al sana
Seviyor musun sev beni benden bekleme ama
                    Hayat kolay
                    Sıradana
                    Başkasını düşünmeyene
                    Kendi spiralinde dönene
                    Hepsini kendine alana
                    Arkasına kırıntı toplar yapana
Hayat kolay
Bakmayana görmeyene
Dokunmayana hissetmeyene
Bilmeyene sevmeyene
Yüreğinin ucunu görmeyene
                    Bu kadar yeter desen
                    Dayanamadın olur
                    Sen kime dayandın
Gitsen
Bırakıp
Gittin
Olur
                    Sen
                    Kimin
                    Yanında
                    Durdun
Sen
Anlatmaya
Başlasan
                    Sen
                    De
                    Kimsin
                    Olur
Dinleyeceksin
Anlayacaksın
Hissedeceksin
Bileceksin
Rahatlacaksın
                    Ve
                    Orada
                    Duracaksın
İhtiyaç
Halinde
Görüneceksin
                    Diğer
                    Hallerde
                    Görünmez
                    Adam
                    Olacaksın
En
İyi
Sensin


30.05.2013

Hiç yorum yok: