7 Mayıs 2013 Salı

Ellerin

 




















Ellerin
Yağmur damlasından küçük
Gözlerin
Göreceğin sağanaklardan küçük
                    Adımların
                    Tay tay sonrasından küçük
                    Biriktirdiklerin
                    Harcadıklarından küçük
Sen yeni doğmuş serçesin
Ben ölmek bilmeyen dinazor
                    Benim kırıntıma muhtaç olma
                    Atlası alıp parmağını basma
                    Dünyanın karanlığında durma
                    Gecelerin yıldız yansımasına kanma
Benden geç git
İlk adımlarını dipsiz kuyularda bırakma
Nefesini vurgunlarda soldurma
Dünyayı benim yanımda durdurma
                    Sen yeni doğmuş serçesin
                    Ben ölmek bilmeyen dinazor
Görünüşüm yalan
Bakışlarım siyah
Kelimelerim çürük
Dokunuşlarım şişme
Kalışlarım kelepçe
Sahilim çekik
                    Durma
                    Benim nefes alanımda durma
                    Kalma
                    Benim uçurumumda kalma
Geç
Ortadaki benden geç
Git
Kendine yakınına git
                    Sen
                    Yeni
                    Doğmuş
                    Serçesin
Ben
Ölmek
Bilmeyen
Dinazor
                    Sen
                    Bir
                    Damla
                    Gözyaşısın
Ben
Sağanak
                    Sen
                    Umuda
                    Doğuyorsun
Ben
Ölüme
Duruyorum
                    Sen
                    Basılmamış
                    Aşk
                    Kitabısın
Ben
Sahafa
Düşmüş
Eski
Eksik
Yapraklı
Dizi
Dizi
Ansiklopedi
                    Sen
                    Yarınsın
Ben
An
                    Anla


07.05.2013

Hiç yorum yok: