25 Mayıs 2013 Cumartesi

Maskülen bakışların

 



















Maskülen bakışların
Feminen kabulünde
Tenüstü sopbetlerin
Kahve yolculuğunda
Onca rakı neden harcanır
                    Ya da
                    Bir maskülenin bir feminene
                    Bir feminenin bir maskülene
                    Kahve içelim mi demesi için
                    Kaç rakı içmesi gerekir
Madem kahve içip ayılacaksın
Onca rakıyı niye ziyan edersin
                    En son ne zaman ayık seviştin dediler
                    Elimin arasındaki rakıya baktım
                    Derin bir yudum aldım sustum
                    Gözlerimi sahneye kaçırdım
Maskülen gecelerin
Feminen buluşmalarında
Rakı beyazı sohbetlerin
Kahverengiye doğru yolculuğunda
                    Gece başı namuslarının
                    Sabaha karşı arsızlığında
                    Kaç geceyi boğdum
                    Ten arası kaçışlarında
Ben maskülen
Yüreğim feminen
Ben tehbaz yüreğim aşkbaz
                    Ben ile yüreğimin
                    Yağmur damlası aralığında
                    Ten galipleri turnuvasında
                    Kupa töreni boşluğunda
                    Yüreğim hiçliğin suskunluğunda
Maskülen feminen gecelerin
Yarın unutulacak kaçamaklarında
                    Olmamış
                    Gibi
                    Dokunmamış
                    Gibi
                    Uyanışlarında
Göğsünü
Gere
Gere
Yapsan
Azalır
Mısın
                    Yoksa
                    Kendine
                    Yakıştıramaz
                    Mısın
Yine
De
Sensin
                    Kendine
                    Söylemesende
                    Sensin
Bırak
Sen
De
Katıl
                    Nasılsa
                    Oluyor
Bu
Kadar
Olduğunu
Kabul
Etmek
                    Bu
                    Kadar
                   
                    Zor



25.05.2013

Hiç yorum yok: