7 Mayıs 2013 Salı

Bir ben var ben de






















Bir ben var ben de
Yalnızlıktan öte
Bir ben var ben de
Kalabalıktan öte
                    Bir ben var ben de
                    Hiçlikten öte
                    Bir ben var ben de
                    İstanbul dan öte
Yelkovansız saatlerin tanrısıyım
Dün de doğmayanların ebesiyim
Yarın da ölmeyenlerin mermeriyim
                    Bir ben var ben de
                    Ondan bundan temazsız
                    Bir ben var ben de
                    Onla bunla arsız
Bir ben var ben de
Gündüzlere yasaklı
Bir ben var ben de
Gecelere dumanlı
                    Takvimsiz yılların yırtanıyım
                    Sabahsız gecelerin neferiyim
                    Nefessiz dalışların vurgunuyum
Bir ben var ben de
Benden öte
Bir ben var ben de
Sıradandan sıra
                    Bir ben var ben de
                    İcatlardan icat
                    Bir ben var ben de
                    Facialardan faci
Bir ben var ben de
Dolunaydan dolu
Bir ben var ben de
Yakamozlardan yaka
                    Bir ben var ben de
                    Karalardan siyah
                    Bir ben var ben de
                    Gökkuşağından öte
Bana
Bakıp
Karışma
                    İniş
                    ÇIkış
                    Gidiş
                    Gelişlerime
                    Aldanma
Kalabalığımı
Görme
Yalnızlığımı
Gör
                    Geçmişimi
                    Okuma
                    Bugünümü
                    Oku
Dokunuşumu
Hissetme
Derindekini
Hisset
                    Bakışımı
                    Yakalama
                    Altındakini
                    Yakala
Aspirin
Gecelerimi
Yutma
                    Bitmek
                    Bilmeyen
                    Gündüzlerimi
                    Yut
                    Yutabiliyorsan
Bir
Ben
Var
Ben
De
                    Yalnızlık
                    Uykusunda
Hiçlik
Güneşi
Günaydınında

07.05.2013

Hiç yorum yok: