14 Mayıs 2013 Salı

Anlamıyorum

 











ksb


Anlamıyorum
Anladığım için anlamıyorum
Ne yaparsan yap
Eksik kaldığı için anlamıyorum
Ne verirsen ver
Eksik kaldığı için anlamıyorum
                    Ne kadar taşırsan taşı
                    Daha çok taşımanı
                    İstedikleri için anlamıyorum
                    Ne kadar dayanırsan dayan
                    Daha çok dayanmanı
                    İstedikleri için anlamıyorum
Her ailenin bir dayananı var
Her dostluğun bir dayananı var
Her dokunuşun bir dayananı var
Ve hep dayanmak zorunda
                    Bir gün
                    Koca hayatın içinde bir gün
                    Dayanmasa
                    Bütün dayandıkları yok olur
Bir gün
Bitmek bilmez hayatın içinde bir gün
Anlamasa
Bütün anladıkları hiç olur
                    Kırıp döken
                    Arsız dayanıksız
                    Sabırsız kızgın
                    Olan alttan alınır
                    Boşver onla uğraşılmaz denir
                    Sen idare et istenir
Sakin olan katlanır
Anlar dinler
Taşır dayanır
İkisinide seversin
Neden birine kıyarsın
                    Kısmet
Gitsen
Koca
Hayatın
İçinde
Bir
Gün
Kendine
Gitsen
                    Terk
                    Etmiş
                    Olursun
Kalsan
Bitmek
Bilmez
Hayatın
İçinde
Bir
Gün
Kendine
Kalsan
                    Onları
                    Unutmuş
                    Olursun
Hayatın
Görünmeyen
İnsanları
Yalnız
Değilsiniz
                    Sadece
                    Farklı
                    Yerlerde
                    Görünmüyoruz


14.05.2013

Hiç yorum yok: