4 Mayıs 2013 Cumartesi

Ben gitmişim

 













ksb

Ben gitmişim
Ben bulmuşum
Hayatın toplanma saatinde
Yerlerden almışım
Tenime sürüp parlatmışım
Yüreğimde yatırmışım
                    Ben dinlemişim
                    Ben anlamışım
                    Binonbir yalan ortasında
                    Gecelere doğrulmuşum
                    Acı kara anıları silmişim
                    Derin mavilere uzatmışım
Ben görmüşüm
Ben dalmışım
Zifiri delik kuytusunda
Derin soluklara çıkarmışım
Alçaküstü dokunuşları yutmuşum
Yeniden doğuş balonları yazmışım
                    Ben bırakıp gitmişim
                    Yerine altına bıraktığını
                    Yüreküstü dalıp
                    Sana kendini çıkarmışım
                    Sen kendini benden alıp
                    Karşıma dikilmişsin
                    Ben bırakıp gitmişim
Bırakmadan
Gitmem
Gerekiyordu
                    Kızgın
                    Lavlardan
                    Çıkardığımı
Sana
Bırakmadan
Gitmem
Gerekiyordu
Ki
                    Benim
                    Bırakıp
                    Gittiğimi
                    Düşünecek
                    Yerin
                    Olur
                    Muydu
Akıl
Dağıtılırken
Yüreğinle
Islak
Islak
Dolaşırsan
                    İshal
                    Olursun
Olsun
                    Daha
                    Rahat
                    Boşalıyorum


04.05.2013

Hiç yorum yok: