15 Mayıs 2013 Çarşamba

Dün gibi geldin bana

 








ksb


Dün gibi geldin bana
Bugünün hiçliğinin ortasında
Git kadar gittim
Kalsam mı acaba oldun bana
                    Yok kadar yoktum
                    Var olmaya değer mi oldun bana
                    Yalnızdan öte yalnızdım
                    Kalabalığım olur mu oldun bana
Bitmiştim bitirmiştim
Mı larım bundan sana
Yitmiştim yitirmiştim
Soru işaretlerim bundan sana
                    Alıştım yalnızlığıma
                    Bir köşede unutulmaya
                    Dokunup hissetmemeye
                    İçerek katlanmaya
                    Kendime kalarak zaman bitirmeye
                    Sen çıktın karşıma
                    Yüreğini koydun yokluğuma
Durma
Onca çiziği bir araya getiririm sanma
Durma
Onca hiçliği bir e ulaştırırım sanma
                    Bakma
                    Biriktirdiklerime aldanma
                    Bakma
                    Dış bedenime aldanma
Geç
Benden uzağa geç
Geç
Hiçliğin uzağından geç
                    Bugüne
                    Kadar
                    Hep
                    Sevdin
Bana
Kalmadı
Deme
                    Bana
                    Kalmadı
Bugüne
Kadar
Hep
Aşk
Dedin
                    Bana
                   
                    Kalmadı
                    Deme
Bana
Kalmadı
                    Dokunduğum
                    Hissettiğim
                    Anladığım
                    Bildiğim
                    Paylaştığım
                    İçleştiğim
Kendimden
Vazgeçtiğim
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
Bana
Kalmadı
                    Sen
                    De
                    Bana
                    Kalma
Geç


15.05.2013

Hiç yorum yok: