9 Mayıs 2013 Perşembe

Gizli lacivert bakışın



















ksb


Gizli lacivert bakışın
Pikap iğnesi gibi battı
Gözlerin uzaklaştı
Bana kimsesizlik kaldı
                    Sen yanımdan geçtin gittin
                    Senin için dönüyorum
                    Sana takıldım kaldım
                    Sürekli senin şarkını söylüyorum
Nerdesin
Gözlerinin derininde
Beni tekrar boğar mısın
                    Önce öldür beni
                    Bütün yaşadıklarımla birlikte
                    Sonra dudağını uzat bana
                    Karanlığımdan doğur beni
Seninle doğayım seninle yaşayım
Seninle bakayım sen kadar göreyim
                    Bir tek sen
                    İzin verirsen hayata döneyim
                    Bir tek sen istersen
                    Karanlığıma düşeyim
Biliyorum
İmkansız lacivert bakışını
Bir daha göremeyeciğim
                    Biliyorum
                    Başkasına bakmayacağım
                    O an da kalacağım
Biliyorum
Sensiz de yaşayacağım
Renksiz bakışların dokunuşların
Tam ortasında tık nefes yaşayacağım
                    Başkasına bakarken
                    Senin şarkını söyleyeceğim
Başkasına
Dokunurken
Senin
Şarkını
Söyleceğim
                    Dalga
                    Kenarında
                    İçerken
                    Martılara
                    Senin
                    Şarkını
                    Söyleyeceğim
Gizli
Lacivert
Bakışına
Takılıp
Kaldım
                    Hayata
                    Sürekli
                    Senin
                    Şarkını
                    Söyleceğim
Biliyorum
Ayıp
Edeceğim
                    Ta
                    Ki
                    Laciverti
                    Tekrar
                    Görene
                    Kadar
Sensiz
Kadar
Yaşayacağım


09.05.2013

Hiç yorum yok: