10 Mayıs 2013 Cuma

Erguvan zamanında

 





by GG


Erguvan zamanında
İstanbul yüreğim
Aşk kokuyor
İmbata karışıyor
Kordon kırmızısı oluyor
                    İki kadın gibi
                    İki şehir arasında kalıyor
                    Boyoz oluyor
                    Karaköy simiti oluyor
Yüreğinden yeni çıkmış
Aşk kokusu delirtiyor
Paket yaptırıyorum
Eve gidiyorum
Üzerindeki kağıdı açıyorum
İçime çekiyorum
                    Salonda aşk kokusu dolaşıyor
                    Ben yalnız
                    Yatak odasına ulaşıyor
                    Ben peşinden
Çarşafım kıpırdanıyor
Ben topluyorum
Görmüyor musun
Sadece ben varım diyorum
Çarşaf küsüyor
Seni üzerime almayacağım diyor
                    Duvarlarımdan göz yaşı akıyor
                    Parkelerimin yüreği kabarıyor
                    Pencereyi açıyorum
                    Dışarısı bahar kapatıyorum
Bağdaş kurup oturuyorum
Eski aşklar kütüphanemi döküyorum
                    Yazılarının çoğu yazılanda kalmış
                    Sararmış peçeteler
Hayattan kalkmış
Saman kağıdına dökülmüş şiirler
                    Kimin için yaprak arasında kuruduğu
                    Unutulmuş güller
En son ona yazdıktan sonra
Bitmiş kalemler
                    Ayrıldıktan sonra
                    İadesi taahhüt olmuş
                    Benden doğan harflerle dolu zarflar
Bir çok değerli kadına yazılmış
Seni seviyorum satırları
                     Birbirine sıkıca sarılmış
                     Hala ayrılamamış seni seviyorum ayıları
Bakışları çerveden taşan
Mutluluk hatıraları
                    Bana düzeni öğretmek için alınmış
                    Üç tane durmuş kol saati
Ona yazayım diye armağanlanmış
Küçük ama anlamlı defterler
                    Adisyon arkasına yazılmış
                    Hesabı kapanmış dizeler
Benim için hayata eklenmiş
İmkansız almanaklar satırlar bakışlar
                    Yanyana hayata yakıştığımız
                    Tarifsiz fotoğraflar
Bu kadar mı sevgin vardı dedirten
Binlerce aşk sayfası delidolu klasörler
                    Hepsini
                    Sevmişim
Hepsini
İlk
Ve
Son
Kadar
Sevmişim
                    Üst
                    Üste
                    Koysan
                    İnsan
                    Boyunu
                    Geçen
Yüreğimden
Satırlar
Ingalamışım
                    Birinci
                    Ay
                    Dönümlerinden
                    Sevgililer
                    Gününe
Doğum
Gününden
Herhangi
Bir
Güne
Dair
                    Kelimeler
                    Paylaşmışım
Odam
Kalabalık
                    Bütün
                    Kadınlarım
                    Etrafımda
Demek
Ona
Da
Yazdın
Diye
Diye
Bakıyorlar
                    Kimse
                    Kendine
                    Doğana
                    Bakmıyor
Başkalarına
Bakıyor
                    Kimse
                    Kendine
                    Dokunana
                    Bakmıyor
Başkalarına
Bakıyor
                    Hepsini
                    Sevmişim
İlk
Ve
Son
Kadar
Sevmişim
                    İyi
                    Ki
                    Ben
                    Oldunuz
İyi
Ki
Biz
Olduk
                    Bir
                    Hakkım
                    Kaldıysa
                    Helal
                    Ediniz
Severim


10.05.2013

Hiç yorum yok: