3 Mayıs 2013 Cuma

Kime dokunsam

 




















Kime dokunsam
İçimi alıp
Kızgın yangınlarda sektiriyıor
                    Kimi anlasam
                    Doğrularımı alıp
                    Zindanlarda çürütüyor
Kime koşsam
Adımlarımı alıp
Uçurum karanlığına yapıştırıyor
                    Kimi bilsem
                    Biriktirdiklerimi alıp
                    Mazgallardan akıtıyor
Kimi dinlesem
Kulaklarımı alıp
Hep yek atıyor
                    Kime elimi uzatsam
                    Hayat çizgimi alıp
                    Kör tapa takıyor
Kime değer versem
Yüreğimi alıp
Katranla tüylüyor
                    Kime göz yaşı versem
                    Pınarlarımı alıp
                    Çöle kumluyor
Kime kalsam
Yatağımı alıp
Paslı çivilerde yatırıyor
                    Kime nefes olsam
                    Oksijenimi alıp
                    Vurgunlara yakıştırıyor
Kızıyorum
Kendime
Kızıyorum
                    Üzülüyorum
                    Kendime
                    Üzülüyorum
Bağırıyorum
Kendime
Bağırıyorum
                    Deliriyorum
                    Kendime
                    Deliriyorum
Bıkıyorum
Kendimden
Bıkıyorum
                    Sıkılıyorum
                    Kendimden
                    Sıkılıyorum
Kendim
Ya;ıyorum
Kendim
Yazıyorum
                    Kimse
Kim
Se
Nin
Umrunda
Değil
                    Kolay
                    Yaptığınızı
                    Biliyorum
Ama
Yine
De
                    Kolay
                    Gelsin


03.05.2013

Hiç yorum yok: