27 Mayıs 2013 Pazartesi

Düştüm bir düşe

 

















ksb


Düştüm bir düşe
Karanlıktan uçuk maviye
Dalga kıyısında sakinledim
Biriktirdiğim yürekleri sektirdim
Kumsala serpildim
Bir sigara ateşledim
Bulutlara beyazladım
Gözlerimi aşka kapadım
Düşe yüreğe kaldım
                    Kalktım bir düşten
                    Sahilden uzakladım
                    Kalabalığa karıştım
                    Karmaşayı kucakladım
                    Telaşları avuçladım
                    Gidişleri kilitledim
                    Yalanlara dolandım
                    Hayata bulandım
                    Yalnızlığa tene kaldım
İçim çizik dışım cilalı
Yüreğim çürük tenim yakışıklı
Dokunuşum yitik ellerim yamalı
Gidişim kapalı kalışım cezalı
                    Düşe kalka
                    Uçuk maviden karanlığa
                    Çokların ortasında
                    Kalabalıktan yalnızlığa
Bakışların kaçışında
Göz bebeğinden yaşlara
Hislerin hiçliğinde
Yüreklerden tenlere
                    Sıradanlık otobanında
                    Radarların inadına
                    Görmeden geçiyorum
                    Kalmadan gidiyorum
Düşlerimden
Düşüyorum
                    Yüreğimi
                    Kanatıyorum
Tenimi
Parlatıyorum
                    Aşkı
                    Bilinmeyen
                    Rafa
                    Kaldırıyorum
Gecelere
Kusuyorum
                    Sıradan
                    Arsızlıkların
                    Arasında
                    Dolaşıyorum
Yerli
Malı
Haftasında
Yabancılarla
Sevişiyorum
                    Kalmadan
                    Gidiyorum
Yalnızlığıma
Bıkmadan
Yürüyorum
                    Kimseye
                    Kalmıyorum
Kendime
Kadarım
                    Bakalım


27.05.2013

Hiç yorum yok: