27 Mayıs 2013 Pazartesi

Derin bir müziği

 

















ksb


Derin bir müziği
Kızarmış ekmeğe sürer gibi
Derin bir bakışı
Fincana döker içer gibi
                    Derin bir dokunuşu
                    Kül tablasına söndürür gibi
                    Derin bir dudağı
                    Kavanoza döndürür gibi
Derin bir gidişi
Saklama kabına tıkar gibi
Derin bir kalışı
Poşetle kapının önüne koyar gibi
                    Gibi gibi giblerden
                    Delicesine kaçar gibi
                    Gibilendim kirlendim
Duştan akan tazyikli su
Vücuduma denk gelmiyor
Duş jeli elime akmıyor
Temizlenemiyorum
                    Pis pis dolaşıyorum
                    Kimse aldırmıyor
                    Pis pis bakıyorum
                    Kimse farketmiyor
Pis pis sırıtıyorum
Kimse tebessümlemiyor
Pis pis duruyorum
Kimse geçmiyor kalıyor
                    Pisi pisine uzanıyorum
                    Onlarda yanıma uzanıyor
                    Pisi pisine yaşıyorum
                    Hayat yağmur yağdırmıyor
Kahve
Saatinde
Uyanıyorum
                    Rakı
                    Saatinde
                    Oturuyorum
Ten
Saatinde
Kalkıyorum
                    Kalma
                    Saatinde
                    Gidiyorum
Gibilerle
Gibileşiyorum
                    Yalnızlığımla
                    Kendimleşiyorum
Derinlerde
Nefes
Alırken
Sığlıklarda
Boğuluyorum
                    İnadına
                    Yaşıyorum
Pis
Pis
Dolaşıyorum
                    Pisi
                    Pisine
                    Uzanıyorum
Uzuyorum
                    Uzo


27.05.2013

Hiç yorum yok: