8 Mayıs 2013 Çarşamba

Şelalelere karıştım

 









by BG


Şelalelere karıştım
Durulandım aktım
Nehirlere düştüm
Aynı yerlerden geçmedim
Deltaya ulaştım
                    Yanımda yalnızlık
                    Kimi şelale başında
                    Kimi söğüt altında
                    Kimi de kimbilir
Tek başıma okyanusa kaldım
Dalgaları kucakladım
Şeytanlardan geçtim
Issız adalara adımı yazdım
Kimse okumadı
İzsiz topraklara ayak izimi bıraktım
Kimse basmadı
                    Gemilere el sallamadım
                    Yalnızlığıma saklandım
                    Şelaleye mektuplar şişeler atıldı
                    Bana kadar gelmedi
Her şey eksik
Her şey geç
Gitmeden görülmüyorsun
                    Yıldızlara dileniyorsun
                    Bozuk para atıyor
                    Hayat bu kadar diyor
Kalabalığa karışıyorsun
Bozuk para bile atmıyor
Gerekeni aldıktan sonra
Kapıyı yüreğine kapatıyor
                    Günler geçmiyor
                    Sen geçiyorsun
                    Şelaleye geliyorsun
                    Çırılyürek atlıyorsun
Yolda karşılaştıkların
Yolda kalıyor
Akıyorsun
                    Geçerken gördüklerin
                    Geçte kalıyor
                    Akıyorsun
İçine aldıkların üşüyor
Kıyıya çıkıyor
Akıyorsun
                    Yalnızlık
                    Şelalelerinden
                    Nehirlerine
Deltasından
Okyanusuna
Yalnızlığın
Yanından
Geliyor
                    Gerisi
                    Şelalenin
                    Başında
Sana
İhtiyacım
Var
Diyor
                    Mektuplar
                    Atıyor
                    Şişelere
                    Destanlar
                    Yazıyor
Bana
Kadar
Gelmiyor
                    Okyanusta
                    Bir
                    Çekirdek
                    Kabuğu
                    Kadarım
Kendimin
Yürekbakanıyım
                    Kendimin
                    Kaybolmuşluğuyum
Kendimin
Nefesiyim
                    Her
                    Şey
                    Eksik
Her
Şey
Geç
                    Gitmeden
                    Görünmüyorsun
Okyanus
Haymatlos
Sus

08.05.2013

Hiç yorum yok: