2 Mayıs 2013 Perşembe

Hayat yatay

 





ksb


Hayat yatay
Yürek dikey
Dokunuşlar flu
Bakışlar pullu
                    Ben kendim insanlar kendileri kadar
                    Hayat geldiği kadar
Güneş yapay
Dolunay albay
Dokunuşlar tutuklu
Bakışlar allıpullu
                    Ben kendim insanlar başkaları kadar
                    Hayat gidene kadar
Eller cüzzamlı
Tenler vebalı
Dokunuşlar korkak
Bakışlar yavşak
                    Ben kendim insanlar kim kadar
                    Hayat sonuna kadar
Anlayışlar kandırmalı
Kucaklamalar dondurmalı
Dokunuşlar kaypak
Bakışlar yatak
                    Ben kendim insanlar nereye kadar
                    Hayat dibine kadar
Şiirler rakılı
Hikayeler arpalı
Dokunuşlar paralı
Bakışlar nemalı
                    Ben kendim insanlar kaça kadar
                    Hayat uçuruma kadar
Harfler
Gizli
                    Kelimeler
                    Şifreli
Dokunuşlar
Fitneli
                    Bakışlar
                    İnmeli
Ben
Kendim
                    İnsanlar
                    Neye
                    Kadar
Hayat
Hiçliğe
Kadar
                    Sorular
                    Çoklu
Cevaplar
Suslu
                    Dokunuşlar
                    Şeçmeli
Bakışlar
Bütünlemeli
                    Ben
                    Arafa
İnsanlar
Yuvarlağa
Kadar
                    Hayat
                    Yalnızlığa
                    Kadar


02.05.2013

Hiç yorum yok: