29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir türk kahvesinin

 















ksb


Bir türk kahvesinin
Hatırı gibi girdim hayatıma
                    Gelişinden kalışına
                    Bakışından tutuşuna
                    Özleminden kavuşmasına
Kokundan imkansızlığına
Teninden yüreğine
Başlangıcından sonsuza
                    Sabahlarıma
                    Nescafe aydınlığı oldun
                    Gecelerime
                    Rakı yolculuğu oldun
Ekmek aralarıma
Ziyafetler yaşattın
Ten aralarıma
Büyük patlamayı yaşattın
                    Keyif sigaralarımın ateşi oldun
                    Yalnız gidişlerimin bir kalışları oldun
Anlamsızlığımı yırtıp yeniden doğurdun
Hiçliğimi üfleyip varlığımı doğurdun
                    Beni benden yumuşacık aldın
                    Bize aşkla götürdün
                    Bir eyledin
Bir azrailin
Göreviyle girdin hayatıma
                    Beni düzenler yuvarlağından aldın
                    Sıradandan kurtardın
                    Gerçeğe kavuşturdun
                    Mutluluğun ötesine aydınladın
                    Bir eyledin
Artık
Seninim
                    Senden
                    Öte
                    Yine
                    Bir
                    Hiçim
Bir
Bardak
Suyu
İçer
Gibi
Öpüyorum
Seni
                    Bir
                    Dilim
                    Ekmeği
                    Yer
                    Gibi
                    Seviyorum
                    Seni
Hayatımın
Ekmeği
Suyusun
                    Seninle
                    Varım
Seninle
Birim
                    İyi
                    Ki
                    Sin


29.05.2013

Hiç yorum yok: