17 Mayıs 2013 Cuma

Kağıt kalemle seviştiğinde









ksb

Kağıt kalemle seviştiğinde
Çocukları sayfaya eklendiğinde
Kalem başka kağıtlara gittiğinde
Çocuklar kağıda kalır
Kalem hafta sonu babası olur
                    Sarışın saman kağıdından
                    Pamuk tenli adörtlere
                    Masturbasyon hisli klavyeden
                    Telefonun tuşlarına geldik
                    Hafta sonları değişmedi
Kaç tane
Hafta sonu annesi tanıyorsunuz
                    Her değerlimde
                    Kelimelerim kaldı
                    Belki soldu sarardı
                    Belki de pvc kaplandı
Tükenmez kalem gecelerinde
Kurşun kalem oldum
Kalemtraş gecelerinde
Yüreğimden açıldım azaldım
Azala azala
Parmak arası kadar kaldım
Hala yazıyorum
                    Kaç tane
                    Hafta sonu annesi tanıyorsunuz
Bir
Gün
Kağıtlar
Greve
Gidecek
                    Kalemler
                    Kupanın
                    İçinde
                    Kahvesiz
                    Kalacak
Birbirine
Bakacak
                    Ben
                    Daha
                    Yazardım
                    Muhabbetleri
                    Kupayı
                    İnletecek
Kaç
Tane
                    Hafta
                    Sonu
                    Annesi
                    Tanıyorsunuz


16.05.2013

Hiç yorum yok: