30 Mayıs 2013 Perşembe

Bırakıyorum hayatı














ksb

Bırakıyorum hayatı
O kendi yoluna
Ben kendi yoluma
                    Bırakıyorum insanları
                    Onlar kendi yoluna
                    Ben kendi yoluma
Durmuyorum yanlarında
Önlerinde arkalarında
Durduklarıma sayılsın
Ben kendime bırakılsın
                    Bu kadar yeter
                    Anlayan anlardı
                    Anlamayan sazdı
                    Kimse çalmadı
İçim sızladı
Bakışlarım yandı
Yüreğim çızladı
Tenim çatırdadı
                    Gidiyorum sizden
                    Gidiyorum bizden
Ben kadar yürüyorum
Varacağım yer yalnızlık
Ben kadar düşünüyorum
Varacağım yer hiç
                    Kalabalıkken geldiğim yerlere
                    Artık yalnızken geleceğim
                    Anlamı tadı değişecek
                    Ben ben kokacak
Bu kadar yeter
Dükkan kapandı
İçindeki mallar hayat sonu satıldı
Kuyruk oldu yağmalandı
                    Kalın
                    Bensizlikle
                    Kalın
                    Kendisizliğinizle
Hiç
Bir
Şeyi
Görmeyen
Gözlerinizle
                    Hiç
                    Bir
                    Şeye
                    Dokunmayan
                    Ellerinizle
Hiç
Bir
Şeyi
İçine
Alamayan
Yüreğinizle
                    Alışmışsınız
                    Yaşarsınız
Kendinize
Bir
Dünya
Yaratmışsınız
                    İçinde
                    Kaybolmuşsunuz
Ben
Bulmaktan
Vaz
Geçtim
                    Bulan
                    Ebelesin
Kuirtsun
Çık
Soyun


30.05.2013

Hiç yorum yok: