3 Mayıs 2013 Cuma

Bir gün

 







 by GG


Bir gün
Kokum kapını çaldığında
Tenini açar mısın
                    Bir gün
                    Aşkım seni çaldığında
                    Yüreğini açar mısın
Gidip gelen hayatı
Anlamsız dokunuşları
Sahte kırmızı geceleri
Yürek ağrılı sabahları
Balkondan silkelediğinde
Bana kapını açar mısın
                    Eksik kalanı satırlarla doldurup
                    Gelmeyeni kelimelerde canlandırıp
                    Gideni harflerde yaşatıp
                    Sığlıklarda derin derin dolaşıp
                    Gerçek özlemi duyduğunda
                    Bana kendini açar mısın
Bir gün
Gözlerim seni bulduğunda
Bana dalışlarını açar mısın
                    Bir gün
                    Ellerim hayat çizgine karıştığında
                    Bana kollarını açar mısın
Bir sigara içimi gecelerin
Kahve içimi silkelenişlerinde
Rakıya kadar kendine gelişlerinde
Sahil kokusu yürüyüşlerinde
Dejavu odaları festivallerinde
                    Kal desen kalırım
                    Ama seninle delirmekten
                    Aşk duyarım
Diyeceksin ki
Bana da eski aşk satırlarımı
Yazmak istiyorsun
                    Diyeceksin
                    Ki
                    Ait
                    Olmayı
                    Sevmediğini
                    Unutuyorsun
Biliyorum
Ama
Sana
Dokunmaktan
Aşk
Duyarım
                    Sana
                    Bakmaktan
                    Aşk
                    Duyarım
Sana
Ait
Olmaktan
Aşk
Duyarım
                    Senin
                    Seyrine
                    Dalmaktan
                    Aşk
                    Duyarım
Bir
Gün
Yürek
Yüreğe
Çarpışsak
                    Bana
                    Aşkını
                    Açar
                    Mısın


03.05.2013

Hiç yorum yok: