2 Mayıs 2013 Perşembe

Sallama hayatların ortasında

 

















 ksb


Sallama hayatların ortasında
Demleme olmanın karanlığında
Mum bakışlı güzelin
Dalga kokusu çığlıklarında
                    Bir gece doğdu
                    İsyankar lacivertlerin ortasına
Aldım koynuma geceyi
Ellerimde salladım
Yürekbaşıma uzattım
Saçlarını dalgaladım
Seyrine daldım
                    Sabaha kadar sevişmek varken
                    Seyrinde kendimden geçtim
Unutmuştum
Mum bakışlı kadınları
Unutmuştum
Dalga kokulu imkansızları
                    Dokunmaya kıyamadım
                    Sanki ellerimde kaybolacak
                    Çıplaklığına varmadım
                    Sanki yangınlar çıkaracak
Yürekbaşıma uzattım
Seyrinden hayat yaptım
                    Elbet uyanacak
                    Mum gözlerini açacak
                    Hayat yeniden başlayacak
                    Sallamaların ortasında
                    Yana yakıla demlenecek
Nerdesin
Mum
Bakışlı
Güzelim
                    Beni
                    Derin
                    Karanlığımdan
                    Aydınlığa
                    Uzatacak
                    Sevdalım
Sen
Gelmesen
De
Olur
                    Uzaklarda
                    En
                    Uzağın
                    Bile
                    Tanımadığı
                    Uzaklarda
                    Olduğunu
                    Bileyim
Senin
Dalgalarında
Vurgun
Yemek
İçin
Beklerim


02.05.2013

Hiç yorum yok: