10 Mayıs 2013 Cuma

Güneş tutuluyor

 













ksb

Güneş tutuluyor
Ben tutulamıyorum
Gereksizlerimden arınamıyorum
                    Bütün siyah yağmurları biriktiriyorum
                    Yüreğim ruhum taşıyor
                    Oluklarım tıkalı akamıyor
                    Sağanakların dibinde yaşıyorum
İhtiyaç halinde
Yüreğime asılanları biriktiriyorum
Güneşli havalarda
Beni görmeyenleri biriktiriyorum
                    Kör tapalı oluğumu
                    Satışa çıkarıyorum
                    Kimse almıyor
                    Yeni siyah yağmurlar bırakıyor
Güneş tutuluyor
Ben tutulamıyorum
Sadeceleri akıtamıyorum
                    Sadece karanlıkta görenleri
                    Aydınlıkta beni bulamayanları
                    Sadece kaybolmuşlukta beni görenleri
                    Bulunduğunda bana dokunmayanları
Sadece üşüdüğünde bana gelenleri
Sıcaklığın buğusunda beni flulaştıranları
Sadece hiçlikte bana gelenleri
Varlıkta beni kaybedenleri
                    Biriktiriyorum
                    Sağanakların dibinde yaşıyorum
                    Nefesim çoğalıyor boğulmuyorum
Aslında
Boğulmak
İstiyorum
Boğazımda
Erguvanlar
                    Aslında
                    Gitmek
                    İstiyorum
                    Adımlarımda
                    Kır
                    Çiçekleri
Aslında
Sağanak
Sağanak
Hiçliğe
Çıkmak
İstiyorum
                    Yalnızlığın
                    Büyülü
                    Maviliğinde
                    Öylece
                    Kalmak
                    İstiyorum
Güneş
Tutuluyor
                    Ben
                    Tutulamıyorum


10.05.2013

Hiç yorum yok: