8 Mayıs 2013 Çarşamba

Derinlere daldım

 











ksb


Derinlere daldım
Kulaç yürek
Dip laciverte vardım
Soluk çıplak
                    Uzak göklere uçtum
                    Kanat yürek
                    Uç maviye vardım
                    Sessiz yalnız
Uçurumlara atladım
Susuz yürek
Hiçliğe vardım
Ben kendim
                    Yollara düştüm
                    Yalın yürek
                    Kimliksizlere vardım
                    Kim kimse
Karanlıklara indim
Mum yürek
Gecelere vardım
Kor düğüm
                    İnsanları geçtim
                    Issız yürek
                    Sığlıklarına vardım
                    Nefessiz temazsız
Yıldızlara kaydım
Dileksiz yürek
Başkalarına vardım
Bütünsüz kimsesiz
                    Gittim
                    Gidilmeyecek yerlere
                    Vardım
                    Varılmayacak nefeslere
                    Yürekte var sıfır
Yakaladım
Kaçırılacak anları
Anladım
Dinlenmeyecek insanları
                    Yürekte
                    Var
                    Sıfır
Çözdüm
Bağlanacak
İpleri
                    Buldum
                    Kaybolacak
                    Geceleri
Yürekte
Var
Sıfır
                    Gördüm
                    Bakılmayacak
                    Gözleri
Tuttum
Isınmayacak
Elleri
                    Yürekte
                    Var
                    Sıfır
Daldım
Uçtum
Atladım
Düştüm
                    İndim
                    Geçtim
                    Kaydım
                    Gittim
Göç
Tüm
Buralardan
                    Göçüklerden
                    Öte


08.05.2013

Hiç yorum yok: