17 Mayıs 2013 Cuma

Çapaksız dokunuşların

 









ksb


Çapaksız dokunuşların
Aydınlık gölgelerinde
İmkansız gecelerin
Turuncu sabahlarında
Kalkmak gitmek zor olur
Kahvaltı akşam yemeğini bulur
                    Nakarat gecelerin
                    Baharat karmaşasında
                    Bayat dokunuşların
                    Kapının önüne siyah poşet oluşlarında
                    Kalmak uyumak zor olur
                    Turuncualtı öncesi yol bulunur
Yüreksiz gece sevişlerinde
Ten panayırı toplanma saatinde
Tengahaltı dokunuşların
Kuponlu kampanyalarında
Biriktirmek zor olur
Harcamak şartını bulur
                    Tam yürek ekmeğinin
                    Kırıntısına kurban olunur
Kimsesiz kalabalık odaların
Birbirine karışan gölgelerin
Soğuk duvar hacivatlarında
Bedensiz gölgeler unutulur
Araya necefli maşrapalar atılır
Teninizi kapatmayı unutmayın
Yazısı tavana çakılır
                    Kaç defa yazıyı okudum
                    Kaç defa kapamayı unuttum
                    Ölmedim
Kaç
Defa
Çapaksız
Dokundum
                    Kaç
                    Defa
                    İmkansız
                    Geceleri
                    Soludum
Sonuna
Kadar
Yaşadım
                    Her
                    İkiside
                    Bir
                    Yerinizde
                    Yaşadıysa
                    Ölmediyse
Kalmadığı
Yerden
Devam
Ediyorsunuz
                    Bazen
                    Ölmüyorsunuz
Bazen
Sonuna
Kadar
Yaşıyorsunuz
                    İkizlerin
                    Laneti
                    Mi


16.05.2013

Hiç yorum yok: