7 Mayıs 2013 Salı

Sen ben istersek

 














ksb


Sen ben istersek
Hayatı biz yaparız
Sen ben istersek
Bizi aşk yaparız
                    Sonbahar sarısından kırmızısına
                    İlkbahar çiçeğinden gökkuşağına
                    Bütün renkleri biz de toplarız
                    Tavanımıza yakıştırır altında yaşarız
Sen ben istersek
Dünyayı iki kişilik yaparız
Sen ben istersek
Hayalleri gerçek yaparız
                    Çocukların masumiyetinden neşesine
                    İstanbul un büyüsünden heyecanına
                    Bütün güzellikleri biz de yaşarız
                    Yollarımıza kırçiçekleri serperiz
Sen ben istersek
Bir dokunuşu ömür boyu yaparız
Sen ben istersek
Bir öpücüğü hayat yaparız
                    Güneşin ışığından umuduna
                    Rüzgarın dokunuşundan yollarına
                    Yağmurun sağanağından gökkuşağına
                    Karın nefesinden sadeliğine
                    Bütün solukları biz yaparız
                    Yeniden doğuşumuza yakıştırırız
Sen ben istersek
Sıradanı derin yaparız
Sen ben istersek
Yitiği var yaparız
                    Kaybolmuşluğun bulunuşuna
                    Dün ile yarının anına
                    Kuraklığın sağanağına
                    Aşkın derin deliliğine
                    Bütün kavuşmaları bize doğururuz
                    Hayatın anlamına bizi ekleriz
Sen
Ben
İstersek
                    Hayatı
                    Biz
                    Kadar
                    Yaparız
Sen
Ben
İstersek
                    Vurgunlardan
                    Nefes
                    Çıkarırız
Sen
Ben
İstersek
                    Karanlıkları
                    Gökkuşağına
                    Boyarız
Sen
Ben
İstersek
                    Dünyayı
                    Durdururuz
Sen
Ben
İstersek
                    Aşkın
                    Tarifi
                    Oluruz
Nefes
Alanlana
Anlatırız
                    Var
                    Mısın
Sen
Ben
Olmaya
                    Hayatı
                    Arkamıza
                    Köpük
                    Yapmaya


07.03.2013

Hiç yorum yok: