11 Aralık 2013 Çarşamba

Yürüdüm














Yürüdüm
Hiç nefes almadan yürüdüm
Yokuş çamur kar demeden
İnatla yürüdüm
Şehrin darlarında
Sahilin ıslak dalgalarında
Uçurum kenarlarında
İntihar diplerinde
Terk ediş köşelerinde
İnatla yürüdüm
Fırtınalı yüreklerle
Çıkmaz tenlerle
Dokunamayan ellerle
Bakamayan gözlerle
Kalmış gidemeyişlerle
İnatla yürüdüm
Herkes yerinden memnundu
Çok o kadar mutsuzdu
Kimse kıpırdamadı
İnatla yürüdüm
                     Yüreğim
                     Nasır
                     Tutana
                     Kadar
                     Yürüdüm
                     Tenim
                     Boğulana
                     Kadar
                     Yürüdüm
                     Anlayışlarım
                     Çürüyene
                     Kadar
                     Yürüdüm
                     Herkes
                     Yerinden
                     Memnundu
                     Çok
                     O
                     Kadar
                     Mutsuzdu
                     Kimse
                     Yerinden
                     Kıpırdamadı
                     İnatla
                     Yürüdüm
                     Kendimden
                     Uzağa
                     Düştüm
                     Kalkmadım



11.12.2013

Hiç yorum yok: