15 Aralık 2013 Pazar

Bir hiç idim






















Bir hiç idim
Gözlerini gördüm bir oldum
Kendine kalmış yalnız idim
Ellerini tuttum sana doğdum
Görünmeyen bir ruh idim
Güzelliğine dokundum yakışıklI oldum
Terk edip gitmiş idim
Hayallerini yakaladım dünyaya döndüm
Tenimi gecelerde boğmUş idim
İmkansız kıvrımlarında canlandım
                    Yüreğimi
                    Dipsiz
                    Karanlıklara
                    Zincirlemiş
                    İdim
                    Yüreğinin
                    Anlamında
                    Yüreklendim
                    Bu
                    Hayata
                    Yok 
                    İdim
                    Seninle
                    Yaşadım
                    Hayat
                    Oldum

15.12.2013

Hiç yorum yok: