18 Aralık 2013 Çarşamba

Seni her gördüğümde










Seni her gördüğümde
Sana her dokunduğumda
Seni her özlediğimde
Sana her kavuştuğumda
Yüreğimi güldürüyorsun
Başkasıyla konuşurken
Sen izliyorum
Kalabalığın içinde
Uzaktan seni görüyorum
Hayatım güzelleşiyor
Yüreğim şenleniyor
Yanıma geldiğinde
Ellerini tuttuğumda
Bir de dudaklarında canlandığımda
Değme mutluluğumun senliğine
Hayatımın bizliğine
Mutluluk Ötesisin
Dünyanın en güzel bakan kadınısın
Dünyanın en güzel çiçeğisin
Senin kokunu duyduğumda
Bahar oluyorum
                     Seni
                     Sevmenin
                     Güzelliğinde
                     Yaşıyorum
                     Sensin
                     Hayatsın
                     Nefessin
                     Anlamsın
                     En
                     Derin
                     Dokunuşumsun
                     En
                     Yürekli
                     Güzelimsin
                     Aşk
                     Ötesi
                     Sevdiğimsin
                     İyi
                     Ki
                     Doğdun
                     Beni
                     Hayata
                     Doğurdun
                     Seni
                     Seviyorum



18.12.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de deli can

koto serdar bulgu dedi ki...

ben sana deli hayat...