5 Aralık 2013 Perşembe

Siliyorum













Siliyorum
Yaşadıklarımı siliyorum
Biriktirmiyorum
Hayatı biriktirmiyorum
An da yaşıyorum
Taze taze yaşıyorum
Bayatlatmıyorum
Aşkım taze
Sevgim taze
Her gece ölüyor
Her sabah heyecanla doğuyor
Uzatmıyorum
Kısa kesiyorum
Ömrünce yaşıyorum
Dondurucuya koyup uzatmıyorum
Taze taze yaşıyorum
Bayatlatmıyorum
Gelecekleri beklemiyorum
Gelenlerle yaşıyorum
Vakit kaybetmiyorum
Anında harcıyorum
Anında seviyorum
Anında deliriyorum
                     Sonsuz
                     Değilim
                     Elbet
                     Gideceğim
                     Gidene
                     Bitene
                     Kadar
                     Hayatı
                     Aşkı
                     Dibine
                     Kadar
                     Yaşamak
                     İstiyorum
                     Kuralları
                     Üflüyorum
                     Sadece
                     Seviyorum
                     Taze
                     Taze
                     Seviyorum
                     Yetiyor
                     Nasılsa
                     Ölmeyecek
                     Miyiz
                     Hiç
                     Bir
                     Şey
                     Götürmeyecek
                     Miyiz
                     Taze
                     Taze



05.12.2013

Hiç yorum yok: