11 Aralık 2013 Çarşamba

Basit şeyleri seviyorum











Basit şeyleri seviyorum
Aşk gibi
Hiç bir şey yapmıyorsun
Hayatın içinde duruyorsun
Geliyor ve seni alıyor
Yüreğini yürekliyor
Bilmiyorsun düşünmüyorsun
Beklemiyorsun hesaplamıyorsun
Bulut yokken yağan sağanak gibi
Aşık oluyorsun
Basit şeyleri seviyorum
Yaşamak gibi
Yürüyorsun varıyorsun
Dokunuyorsun hissediyorsun
Dinliyorsun anlıyorsun
Paylaşıyorsun çoğalıyorsun
Yaşıyorsun
                     Basit
                     Şeyleri
                     Severdim
                     Aşk
                     Gibi
                     Yaşamak
                     Gibi
                     Çok
                     Basit
                     Kaldım
                     Yaşama
                     Aşka
                     Basitim
                     Basitliğin
                     Derinlerindeyim
                     Gerekene
                     Uzak
                     Basitin
                     Tam
                     Ortasındayım
                     Hayat


11.12.2013

Hiç yorum yok: