10 Aralık 2013 Salı

Dünyaya ip atlattım














Dünyaya ip atlattım
Ayağımda sektirdim
Dayan dayanladım
Kafalığım yaptım
Kendimi anlatamadım
Hayata kendimi sığdıramadım
Hiçim
Hiçliğin en hiç haliyim
Hiçkırarak yaşayanım
Hiçim
Aşkım
Aşkın en deli haliyim
Dokunulmadan yaşayanım
Aşkım
Sıkıldım
Noktaları koymaya utandım
Ben bu hayatta sıkıldım
Sık kadarım
Saçım uzundu olmadı
Kazıdım olmadı
Kısalttım olmadı
İncecik bedenim dünyaya sığmadı
Ruhum derindi olmadı
Sığladım olamadım
Boyladım duramadım
Ruhum hiçbir bedene sığmadı
Yüreğim deliydi olmadı
Tenledim sabaha ulaşamadım
Arafladım kalamadım
Deli yüreğim hiçbir anlama sığmadı
                     Hep
                     Sevildim
                     Hiç
                     Dokunulmadım
                     Hep
                     Bilindim
                     Hiç
                     Öğrenilmedim
                     Hep
                     Arandım
                     Hiç
                     Aramadım
                     Hep
                     Anlatıldım
                     Hiç
                     Anlatmadım
                     Sıkıldım
                     Sıkıntıda
                     Görülmekten
                     Sıkıldım
                     Geleceğe
                     Götürülmekten
                     Sıkıldım
                     An
                     Da
                     Gözükmemekten
                     Noktaları
                     Koymaya
                     Utandım
                     Bu
                     Hayatta
                     Hep
                     Sıkıldım
                     Sık
                     Kadarım



10.12.2013

Hiç yorum yok: