2 Aralık 2013 Pazartesi

Senin yanında yakışıklıyım













Senin yanında yakışıklıyım
Sensiz yüzüm siliniyor
Kimse beni görmüyor
Senin yanında insanım
Sensiz hayata çıkmıyorum
Kimseye insan olamıyorum
Senin yanında yaşıyorum
Sensiz nefes bana uğramıyor
Zombiler gibi dolaşıyorum
                     Senin
                     Yanında
                     Serdarım
                     Kotoyum
                     Delicanım
                     Sensiz
                     Kendimi
                     Kaybediyorum
                     Akşam
                     Üzeri
                     İntiharlarında
                     Sallanıyorum
                    Hayatsın



02.12.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cansın

koto serdar bulgu dedi ki...

hayatsın, aldığım her nefessin, gözlerimdeki gülücüksün, bensin, biziz, biriz...