2 Aralık 2013 Pazartesi

Yanağıma rüzgar düştü














Yanağıma rüzgar düştü
Bir de sonbahar kızılı
Banka oturdum
Seni bekleme zamanlarımın yanına
Ayaklarımı uzattım
Senin geleceğin akşama
Ya seninleyim
Ya da seni bekliyorum
Motorun iskeleye yanaşma anında
Her zaman ki yerimde
Her akşam aynı heyecanla duruyorum
Uzaktan
Kalabalığın arasındaki gölgeni görüyorum
Koşarak sana gelmek istiyorum
Ama yerimde seni sayıyorum
Diğerlerinin arasından
Güzelliğin akşamı yarıyor
Ezberlediğim adımlarınla
Bana doğru uzanıyorsun
Yine kucaklaşıyoruz
Yine birlikte yürüyoruz
                     Ya
                     Seninleyim
                     Ya
                     Da
                     Seni
                     Bekliyorum
                     Seni
                     Beklemeyi
                     Bile
                     Seviyorum
                     Çünkü
                     Beklememim
                     Sonu
                     Sen
                     Bildiklerimin
                     Sonu
                     Sen
                     Yaşadıklarımın
                     Sonu
                     Sen
                     Hayat
                     Sen
                     Tarifsiz
                     Tarifim



02.12.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen varya sen çok şekersin bi tanem

koto serdar bulgu dedi ki...

sen olmasan tatsız tutsuz kara kuru görünmeyen biri olurdum...