10 Aralık 2013 Salı

Hayatım eksik














Hayatım eksik
Bulutlarım keskin
Yağmurlarım mızrak
Yüreğim
Son dolmuş kuyruğunda dokuzuncu
Yayanım
Bu hayata yayanım
Sağımdan solumdan
Dokunmayan arabalar geçiyor
Yayanım
Yüreğimi üşütmüşüm
Su da eriyenlerim var
Nefesimi kesmişim
Uhu uzatanlarım var
Ben kendimi unutmam
Vesikalık uzatanlarım var
                     Eğlence
                     Fotoğrafı
                     Gibi
                     Görünüyorum
                     Vesikalığın
                     Dibiyim
                     Bitmeyen
                     Ten
                     Fotoğrafı
                     Gibi
                     Görünüyorum
                     Vesikalığın
                     Tarifiyim
                     Aşk
                     Fotoğrafı
                     Gibi
                     Görünüyorum
                     Vesikalığın
                     Vesikasıyım
                     Vesikalıyım


10.12.2013

Hiç yorum yok: