10 Aralık 2013 Salı

Telleri rüzgara kapılmış











Telleri rüzgara kapılmış
Saz gibiyim
Varım ama duyulmayanım
Sessizim
Aydınlığı harcayanlara
Gevezeyim
Karanlıkta doğanlara
Duyguları dağlanmış
Nefes gibiyim
Sabaha kalmayan geceyim
Karanlık lacivertlerin yalnız pantonesinde
Sessizim
İçimdeki hain fırtınalara
Gevezeyim
Yalnızlığın dipsiz derinleğinde
                    Kadınım
                    Dedim
                    İnsanım
                    Dedim
                    Dostum
                    Dedim
                    Hayatım
                    Dedim
                    Nefesim
                    Dedim
                    Esmeyen
                    Rüzgarlarda
                    Kaldım
                    Kuru
                    Bir
                    Dal
                    İdim
                    Bir
                    Damla
                    Göz
                    Anlamına
                    Hasret
                    HİÇkırarak
                    Yaşıyorum
            İsyansızım


10.12.2013

Hiç yorum yok: