27 Aralık 2013 Cuma

Seni sen olduğun için seviyorum













Seni sen olduğun için seviyorum
Senden başka bir şey istemiyorum
Sana kadar nefes alıyorum
Bize kadar yaşıyorum
Hayallerimin gerçeğisin
Yüreğimin çarpanısın
Bakışlarımın tek gördüğüsün
Dokunuşlarımın tek anlamısın
Gidişlerimin sana kalışısın
Ertelediklerimin sana toplanışısın
Kaçırdıklarımın sen de bulunuşusun
Görmediklerimin sen de güzelleşenisin
                     Tenimi
                     Hayata
                     Doğuransın
                     Yüreğimi
                     Aşka
                     Yüceltensin
                     Ben
                     Bittim
                     Sen
                     Oldum
                     Biz
                     Oldum
                     Bize
                     Kaldım
                     Sana
                     Yakıştım



27.12.2013

4 yorum:

Adsız dedi ki...

mayisa az kaldi :)

koto serdar bulgu dedi ki...

heyecanla bekliyorum...

Adsız dedi ki...

hadi bakalim 25 :)

koto serdar bulgu dedi ki...

seni seviyorum mayıs güzeli...