31 Aralık 2013 Salı

Sana bakmaya kıyamıyorum













Sana bakmaya kıyamıyorum
Güzelliğine gölgem düşer diye
Sana dokunmaya kıyamıyorum
Sıcaklığına biriktirdiklerim yağar diye
Seni beklemeye kıyamıyorum
Adımlarına telaş yapışır diye
Seni öpmeye kıyamıyorum
Dudaklarına yaşlı nefesim kalır diye
O kadar özelsin ki
Senin hakkını veremiyorum
Senin anlamına yaklaşamıyorum
Senin karşında ufalıyorum
Sana yetişebilmek için deliler gibi koşuyorum
                     Bazen
                     Yürek
                     Üstü
                     Düşüyorum
                     İnatla
                     Yerden
                     Kalkıp
                     Peşine
                     Düşüyorum
                     Ama
                     Seni
                     Öğreniyorum
                     Bütünümü
                     Sana
                     Dokundurabilmek
                     İçin
                     Yaşıyorum
                     Seni
                     Seviyorum



31.12.2013

Hiç yorum yok: