22 Aralık 2013 Pazar

Bir bebek gibi doğdun yüreğime













Bir bebek gibi doğdun yüreğime
Bakışlarımla emzirdim
Dokunuşlarımla yıkadım
Dudaklarımla kokladım
Bugünümle salladım
Hayatımla kucakladım
Yüreğimle sevdim
Yüreğimde büyüdün
Beni geçtin aşk oldun
Hayat ötesini sundun
Büyüdün
Her bakışımızda dokunuşumuzda
Her kahkahamızda gözyaşımızda
Her adımımızda varışlarımızda
Her öpüşmemizde sevişmemizde
Büyüdün
Benden geçtim sen oldum
Sana nefes alan oldum
Serdardan geçtim aşk oldum
Bana hayat oldun
                     Bebeğimdin
                     Kadınım
                     Oldun
                     Bana
                     Erkekliğimi
                     Sundun
                     Bebeğimdin
                     İnsanım
                     Oldun
                     Bana
                     Hayatı
                     Sundun
                     Bebeğimdin
                     Aşkım
                     Oldun
                     Bana
                     Yüreğimi
                     Sundun
                     Bir
                     Hayat
                     Borçluyum
                     Sana
                     O
                     Da
                     Sonuna
                     Kadar
                     Senindir



2212.2013

Hiç yorum yok: