11 Aralık 2013 Çarşamba

Yüreğimde














Yüreğimde
Vurguncu düğümleri
Çözmüyorum
Bir boğumda ben ekliyorum
İsyanlarımı idam ediyorum
Karşısında sigara yakıyorum
Dumanını hiçliğe üflüyorum
Bir gün
Baktıkları yerde duracağım
Orada olmayacağım
Dünya dönmeye devam edecek
Orada olmayacağım
Bir köşede
Karanlığın içindeki
Yalnızlık aydınlığı köşede
Yürek kurup oturacağım
                     Kendimle
                     Düşüp
                     Kalkacağım
                     Mastürbasyon
                     Ülkesinde
                     Derin
                     Sokaklarda
                     Dolaşacağım
                     H
                     Bir
                     Şey
                     Olmadı
                     Zaten
                     Böyleydi



11.12.2013

Hiç yorum yok: