2 Aralık 2013 Pazartesi

Üşüyorum










Üşüyorum
Sen yanımda olmayınca
Ağlıyorum
Gülen gözlerine dalamayınca
Özlüyorum
Kokunu içimde duyamayınca
Ölüyorum
Sen hayatımda nefes almayınca
Yaşıyorum
Yüreğinde yüreğimi yaşattığımda
Karanlık sonbaharım
Ellerini avucumda hissetmediğimde
Kurumuş siyah denizim
Yanında sana bakarak oturmadığımda
En çılgın intiharım
Seninle yaşlanamadığımda
En sonsuz kördüğümüm
Teninin kıvrımlarında doğmayınca
                     Araftayım
                     Yüreğinde
                     Yüreğimle
                     Aşkla
                     Nefes
                     Almayınca
                     Çıkmazdayım
                     Seninle
                     Sokaklarda
                     Yürümeyince
                     Gecesizim
                     Seni
                     Yanımda
                     Uyurken
                     İzlemeyince
                     Yokum
                     Hayatın
                     İçinde
                     Seninle
                     Var
                     Olmadığımda
                     Hiçim
                     Sensiz
                     Kocaman
                     Bir
                     Hiçim
                     Ekmeğim
                     Suyum
                     Havam
                     Sen
                     Hayat
                     Sen
                     ssa



02.12.2013